اخبار داخلی
شماره: 4122
1392/09/03 - 03:23
چهارمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران برگزار می شود

رییس مرکز تحقیقات چاقی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری چهارمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران از 13 تا 15 آذرماه جاری در تهران خبر داد.

به گزارش بنیان، دکتر ˈحسین دلشادˈ در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: این کنگره با هدف آشنا کردن پزشکان با تازه های علوم پیشگیری و درمان چاقی و تبادل نظر بین اساتید این رشته برگزار می شود. 
 
وی گفت: موضوعاتی همچون علوم پایه، اپیدمیولوژی، تغذیه، فعالیت های بدنی، جنبه های روان شناختی، پیشگیری از چاقی، درمان دارویی و جراحی، عوارض چاقی، مولفه های اجتماعی مرتبط با چاقی، چاقی و کیفیت زندگی، چاقی و ارتقای سلامت عمومی و چاقی و سوء درمان از جمله محورهای این کنگره 3 روزه است. 
 
دلشاد ادامه داد: در جریان این کنگره 2 پنل شامل اصلاح شیوه زندگی در پیشگیری از چاقی و جراحی برای درمان بیماران چاق برگزار می شود. 
 
وی گفت: 5 سخنرانی، 8 سمپوزیوم و 3 کارگاه شامل رژیم درمانی، درمان شناختی و رفتاری چاقی در این کنگره ارایه می شود. 
 
به گزارش ایرنا، دبیر علمی این کنگره اظهار داشت: 400 مقاله پژوهشی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که از این تعداد 40 مقاله برای سخنرانی و 320 مقاله به صورت پوستر و کتابچه ارایه می شود.
 
این کنگره در سالن همایش های امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور جمعی از متخصصان رشته غدد درون ریز و متابولیسم و دو میهمان خارجی برگزار می شود.
 
پایان مطلب/
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved